Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Σάββατο 6 Μαΐου 2017

ΔΕΙΤΕ-Με άλογα μετέφεραν την εικόνα του Αγίου Γεωργίου στο εξωκκλήσι στα Μεγάλα Καλύβια (ΒΙΝΤΕΟ)

ΔΕΙΤΕ-Με άλογα μετέφεραν την εικόνα του Αγίου Γεωργίου στο εξωκκλήσι στα Μεγάλα Καλύβια (ΒΙΝΤΕΟ)




Τήρησαν το έθιμο οι Μεγαλοκαλυβιώτες, μεταφέροντας με άμαξα και άλογα την Ιερά Εικόνα του Αγίου Γεωργίου, από τον Ιερό Ναό Κωνσταντίνου και Ελένης του χωριού, στο εξωκκλήσι του Αγίου Γεωργίου την παραμονή της εορτής Σάββατο 22-4-2017.
Ακολούθησε πανηγυρικός εσπερινός όπου παρακολούθησαν πολλοί κάτοικοι των Μεγάλων Καλυβίων και των γύρω χωριών.
Δείτε το σχετικό βίντεο.


***
πηγή

1 σχόλιο:

Κατερίνα δε 'στάπα; είπε...

Είδα το βιντεάκι το μεσημέρι και με συγκίνησε πολύ!
Συνάμα, μού θύμισε κάτι πολύ γλυκό, κι αυτό έγινε αφορμή όλο το απόγευμα, να ανοίξει το ντουλάπι των αναμνήσεων και να χαμογελάω σα χαζούλι.
Μάλλον είναι καιρός να αρχίσω να γράφω έστω έτσι, σκόρπια, κάποια βιώματα, γιατί αν περιμένω να το κάνω στα γεράματα, δεν θα προλάβω, γιατί ήδη ήρθαν και περνάνε, τρέχουν τα άτιμα, πολύ γρήγορα!
Αγαπώ τα Μεγάλα Καλύβια, έχω πολύ τρυφερές αναμνήσεις εκεί!
Οι κάτοικοι, ως παιδί με ξέρουν και ως μεγάλη, νομίζω!
Πήγαινα στις διακοπές του Σχολείου εκεί, απ' τα 10-15;
Κάπου εκεί.
Είδα την εκκλησία και το θυμήθηκα...
Είχαμε πάει βράδυ στην Ανάσταση, μαζί και η μάνα και την ώρα του "Χριστός Ανέστη", ένα αγόρι μ' άρπαξε, με φίλησε στο στόμα και εξαφανίστηκε!
Εγώ... κόκκινη, πατζάρι! Μόνο που δεν έβαλα τα κλάματα!
Οι συγγενείς σατύριζαν: "Η Κατερίνα το πήρε το φιλί!", εγώ, ούτε που τον είδα!
Τόση ντροπή, το είχα θάψει και ξέχασα να ρωτήσω τόσα χρόνια, αν οι γνωστοί μου είδαν το αγόρι!
Χαμογελάω, Καλή του ώρα!
Γενικώς, φιλάνε, εκεί!
Θυμήθηκα κι άλλα, μεγαλύτερη!
Τί εύκολα που τα λες, όταν γερνάς, όμως!
Πολύ αθώα χρόνια!
Νά 'ναι ΚΑΛΑ, όλοι εκεί στο χωριό, αν και πολλοί άνθρωποι που ήξερα και αγαπούσα, δεν είναι πια στην ζωή.
Δεν έχω και σκάνερ!
Έχω πολλές φωτογραφίες εκεί!
Γλυκιά νοσταλγία, πόσο ανακουφίζεις το παρόν!
Τα άλλα, άλλη μέρα που θα έχω ρέντα, σε άλλο μπλογκ.