Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2016

Περπατάτε λοιπόν ως παιδιά τού φωτός,


Εγώ είμαι το φως τού κόσμου, όποιος ακολουθεί Εμένα δεν θα περπατήσει στο σκοτάδι, αλλά θα έχει το φως τής ζωής

slide_25
PROMOTED CONTENT













Μέσα σε ένα κόσμο που βυθίζεται ολοένα και περισσότερο μέσα στο σκοτάδι, έχουμε ανάγκη το Φως του κόσμου, για να μη μας καταφθάσει το σκοτάδι.
Το μόνο που φωτίζει αυτό το σκοτεινό κόσμο είναι ο Ιησούς Χριστός, όχι όμως για πολύ ακόμα.
Όταν ο παγκόσμιος κυβερνήτης, ο αντίχριστος θα αναλάβει εξουσία, βαθύ και πυκνό σκοτάδι θα καταλάβει τον κόσμο.
‘Ηδη το βλέπουμε καυώς η αμαρτία έχει υπερβεί κάθε όριο, η βία είναι καθημερινό φαινόμενο, οι οικογένειες διαλύονται, η ομοφιλοφιλία και η διαστροφή είναι πλέον κάτι φυσιολογικό, το κλίμα έχει καταστραφεί και οι θεομηνίες διαδέχονται η μία την άλλη, οι πόλεμοι μαίνονται, η πανθρησκεία οργανώνεται με γοργούς ρυθμούς, τα παιδιά μας στα σχολειά διδάσκονται απίστευτα πράγματα και το Όνομα του Χριστού, του μόνου Σωτήρα, δεν ακούγεται πλεόν πουθενά.
Μέσα σε αυτό το πυκνό σκοτάδι, υπάρχει ελπίδα, υπάρχει Φως, ο Ιησούς Χριστός. Ας δεχτούμε λοιπόν το Φως του κόσμου και ας περπατάμε ενόσω έχουμε το Φως, και ας πιστεύουμε στο Φως, για να γίνουμε υιοί τού φωτός.
Λόγια του Χριστού και των αποστόλων περί του Φωτός του κόσμου:
Εγώ είμαι το φως τού κόσμου, όποιος ακολουθεί Εμένα δεν θα περπατήσει στο σκοτάδι, αλλά θα έχει το φως τής ζωής ( Ιωάνν. 8:12 ), γιατί Εγώ φως ήρθα στον κόσμο, για να μη μείνει μέσα στο σκοτάδι καθένας που πιστεύει σε Μένα ( Ιωάνν. 12:46 ).
Μέσα σε Μένα είναι η ζωή, και η ζωή είναι το φως σας και το φως μέσα στο σκοτάδι φέγγει, και το σκοτάδι δεν το καταλαμβάνει ( Ιωάνν. 1:4-5 ).
Είμαι το φως το αληθινό, το οποίο φωτίζει κάθε άνθρωπο που έρχεται στον κόσμο.
Και ήμουν μέσα στον κόσμο, και ο κόσμος έγινε διαμέσου Εμένα και ο κόσμος δε Με γνώρισε ( Ιωάνν. 1:9-10 ), γιατί οι άνθρωποι αγάπησαν το σκοτάδι περισσότερο παρά το φως, για τον λόγο ότι τα έργα τους ήσαν πονηρά.
Επειδή όποιος πράττει τα φαύλα μισεί το φως και δεν έρχεται στο φως, για να μη έρθουν σε έλεγχο τα έργα του.
‘Οποιος όμως πράττει την αλήθεια έρχεται στο φως, για να φανερωθούν τα έργα του, ότι έγιναν σύμφωνα με τον Θεό. ( Ιωάνν. 3:19-20 ).
Αν κάποιος περπατάει την ημέρα δεν σκοντάφτει, επειδή βλέπει το φως τού κόσμου, αν όμως κάποιος περπα-τάει τη νύχτα σκοντάφτει, επειδή το φως δεν είναι μέσα του ( Ιωάνν. 11:9-10 ).
Αλλά εσείς δεν είστε σε σκοτάδι, ώστε η ημέρα να σας καταφτάσει σαν κλέφτης. ‘Ολοι εσείς είστε υιοί τού φωτός και υιοί τής ημέρας, δεν είστε της νύχτας ούτε του σκότους ( Α’ Θεσσ. 5:4-5 ).
Εσείς είστε το φως τού κόσμου και πόλη που κείτεται επάνω σε βουνό, που δεν μπορεί να κρυφτεί και λυχνάρι επάνω στον λυχνοστάτη, που φέγγει σε όλους αυτούς που είναι μέσα στο σπίτι.
‘Ετσι ας λάμψει το φως σας μπροστά στους ανθρώπους, για να δουν τα καλά σας έργα, και να δοξάσουν τον Πατέρα σας που είναι στους ουρανούς. ( Ματθ. 5:14-16 ).
Να λάμπετε λοιπόν σαν φωστήρες, μέσα σε αυτή τη γεννιά τη στρεβλή και τη διεστραμμένη, κρατώντας το Λόγο της ζωής και να κάνετε τα πάντα χωρίς γογγυσμό και αμφισβητήσεις, για να γίνετε άμεμπτοι και ακέραιοι ( Φιλιππ. 2:14-16 ).
Επειδή κάποτε ήσασταν σκοτάδι, τώρα όμως είστε φως εν Κυρίω. Περπατάτε λοιπόν ως παιδιά τού φωτός, με κάθε αγαθοσύνη και δικαιοσύνη και αλήθεια, εξετάζοντας τι είναι ευάρεστο στον Κύριο και μη συγκοινωνείτε στα άκαρπα έργα τού σκότους, μάλλον δε και να ελέγχετε ( Εφεσ. 5:8-11 ).
Εγώ είμαι φως και σκοτάδι δεν υπάρχει σε Μένα, γι΄αυτό περπατάτε μέσα στο φως, όπως Εγώ είμαι φως και θα έχετε κοινωνία μετ΄αλλήλων και τότε το Αίμα Μου θα σας καθαρίζει από κάθε αμαρτία ( Α’ Ιωάνν. 1:5-7 ). Αγαπάτε λοιπόν τους αδελφούς σας, για να μένετε μέσα στο φως και να μην υπάρχει σκάνδαλο σε σας ( Α΄Ιωάνν. 2:10 ).
Η νύχτα προχώρησε, η μέρα πλησίασε. Απορρίψτε λοιπόν τα έργα του σκότους και ντυθείτε τα όπλα του φωτός ( Ρωμ. 13:12 ). Ενόσω είμαι μέσα στον κόσμο, είμαι το φως τού κόσμου ( Ιωάνν. 9:5 ). Λίγο καιρό ακόμα το φως είναι μαζί σας. Περπατάτε ενόσω έχετε το φως, και πιστεύετε στο φως, για να γίνετε υιοί τού φωτός ( Ιωάνν. 12:35-36 ).
Ιησούς Χριστός
tavros P.

Δεν υπάρχουν σχόλια: