Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2016

"ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, μπορώ;" ΤΟΝ ρωτάω.

...Νύσταζα αφάνταστα. Δεν ήταν ένα ωραίο όνειρο που με ξύπνησε για λίγο (άσε, το θυμάμαι, θα το γράψω αργότερα, σκέφτηκα), δεν ήταν η κράμπα, ούτε το γατί που επέμενε να νιαουρίζει, δεν ήταν ΟΛΑ τα Άλλα Σημάδια μου, που επέμεναν, ήταν πολλά, έπρεπε να βρω δύναμη να σηκωθώ, ΤΩΡΑ!


Αυτό το "ΤΩΡΑ", πόσο δύσκολο είναι, εκεί στο γλυκοχάραμα του ξύπνιου!
Αυτό το "λίγο ακόμα..."
Κι όμως, απαιτείται το "ΟΡΘΙΟΣ", εκείνη την στιγμή, αλλιώς, σε βρήκε στον ύπνο ο εχθρός!

...Σηκώθηκα.ΈΤΟΙΜΗ!
Στο όνειρό μου είδα μια σελίδα στο γιουτιουμπ.
Ήταν του Ζαχαρία. Είχε κάνει ένα βιντεάκι καινούργιο, τάχα και εικόνα βίντεο είχε ένα μεγάλο καράβι, βάρκα θα έλεγα, χωρίς κατάρτια κ.λ.π. (Μαλλον, δούλευε με κουπιά...)
Ο τίτλος έγραφε:
ΣΑΛΠΑΡΟΥΜΕ. ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΠΛΗΡΩΜΑ.

Δεν πρόλαβα να πατήσω ΚΛΙΚ, το γατί και η κράμπα με είχαν ξυπνήσει.

...Μετά, "είδα" μια" κωλοτούμπα"... πάλι! στο Ξύπνιο (αυτό ξανασυνέβει τότε με το ΟΧΙ που έγινε ΝΑΙ - δεν έχει περισσότερες εξηγήσεις... οι πολιτικές ειδήσεις της ημέρας θα το δείξουν, θ' αργήσω πολύ να τις μάθω, εσείς θα το καταλάβετε πιο γρήγορα, )
Κι ΥΣΤΕΡΑ, πήγα να δω, μπας και είχε καράβι ο Ζαχαρίας!

Είχε ξεκινήσει από χθες, κι εγώ με τα δικά μου, δεν το είχα δει!

Τα δικά μου, που είναι και δικά σας, τελικά...

Νά 'το! Γράμμα σε Χ Αγνώστους Συναγωνιστές!
Να ήμουνα ΑΞΙΑ να κρατήσω κουπί!!!

ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΖΩ στα μάτια, γιατί τον έχω δίπλα μου...
"ΧΡΙΣΤΕ ΜΟΥ, μπορώ;" ΤΟΝ ρωτάω.
"ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ..." νοιώθω να ΜΟΥ ΛΕΕΙ...



Διαβάστε το γράμμα που άργησε μια μέρα, ΑΛΛΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ, ΠΟΤΕ!

ΕΚΕΙ στην 

ΠΗΓΗ

Γράμμα σε έναν συναγωνιστή... - Αυτοί δεν θέλουνε το 95% του κόσμου που ελέγχανε πάντα. Θέλαν και θέλουνε το 5% που δεν ελέγχανε και δεν θα ελέγξουνε ποτέ...




Γράμμα σε έναν συναγωνιστή... - Αυτοί δεν θέλουνε το 95% του κόσμου που ελέγχανε πάντα. Θέλαν και θέλουνε το 5% που δεν ελέγχανε και δεν θα ελέγξουνε ποτέ...

Σου κάνει εντύπωση ε; Το πόσο μας φοβούνται εμάς τους απλούς Έλληνες Ορθοδόξους πολίτες. Το πόσο αλλάζει το παιχνίδι αν αρχίσουμε να αντιστεκόμαστε και αν δεν τους φοβόμαστε πια. Δεν με πίστευες στην αρχή..ήσουν απογοητευμένος....τρομαγμένος. Δεν είσαι δειλός. Όχι, η γενιά σου πολέμησε στα πεδία των μαχών εδώ και χιλιάδες χρόνια συνεχόμενα. Δεν είσαι φοβητσιάρης και δεν είσαι χαζός. Απλά το σύστημα ξόδεψε όλες του τις δυνάμεις για να σε πείσει ότι το έχεις χάσει το παιχνίδι. Πως ότι και αν κάνεις δεν έχει νόημα...

Θυμάσαι; Την πρώτη φορά που μιλήσαμε στο είχα πει: Δεν είναι το τέλος εδώ. Έχουμε χρόνο ακόμα. Να γράψουμε και εμείς τον μύθο μας στις χρυσές σελίδες της ιστορίας. Όπως είχανε κάνει και οι πατεράδες μας και οι παππούδες μας και οι παππούδες των παππούδων... Μου το είχανε πει και εμένα κάποτε οι παλαιότεροι αλλά δεν τους άκουσα. Ήμουνα νέος και απερίσκεπτος. Τώρα έμαθα αδερφέ μου και μαζί με εμένα έμαθες και εσύ:

Αυτοί δεν θέλουνε το 95% του κόσμου που ελέγχανε πάντα. Θέλαν και θέλουνε το 5% που δεν ελέγχανε και δεν θα ελέγξουνε ποτέ...δηλαδή εσένα και εμένα.Γιατί ο Διάβολος είναι πλεονέκτης και τα θέλει όλα δικά του. Αυτοί που τα κάνουν αυτά τους κρατάει ο Διάβολος στις θέσεις τους διότι του έχουν υποσχεθεί ότι θα ελέγξουν και θα νικήσουν εμάς...Γιατί ή ο κόσμος τελικά είναι μικρός ή εμείς μεγαλύτεροι από τον κόσμο τούτο.


Αν αδερφέ μου καταλάβει ο Διάβολος, ότι αυτοί δεν μας ελέγχουν πια και ότι δεν τους φοβόμαστε τότε θα τους αφήσει να πέσουν διότι δεν θα τους χρειάζεται πια....Και η πτώση τους θα είναι ξαφνική και μεγάλη. Το ξέρουν και γιαυτό φοβούνται όταν ξυπνάμε και γινόμαστε ανεξέλεγκτοι....Αυτοί κινδυνεύουν και όχι εμείς...

Θυμάσαι; Με ρώτησες που ξέρω ότι δεν είσαι σκάρτος και που ξέρεις ότι δεν είμαι εγώ....Κατάλαβες τώρα; Ο σκάρτος θα τα κάνει όλα προκειμένου να πείσει εκτός από ένα: Δεν θα ρισκάρει την ζωή του. Μόνο ο ήρωας ρισκάρει την ζωή του. Ο προδότης ποτέ...

Αργήσαμε να καταλάβουμε την δύναμη μας θα μου πεις. ΟΧΙ ποτέ δεν είναι αργά. Το έχουμε ξανακάνει. Ανατρέψαμε την κάρτα του πολίτη, επιβάλαμε την Ελληνική σημαία στις κινητοποιήσεις, διώξαμε τους Γκρίζους λύκους, Βάλαμε δικά μας κόμματα στην βουλή, Ξυπνήσαμε πολλούς, αγωνιστήκαμε στην Κερατέα, στην Θράκη, στην Μάνη, στους αρχαιολογικούς μας χώρους...πολλά γίνανε και τώρα αδερφέ μου ξέρεις πως....δεν ήθελε τελικά πολλά...ένα φιλί αγάπης και εμπιστοσύνης στον λαό που περιμένει στήριξη για να βρεθεί πλάι μας....Μια ιδέα ένα νεύμα και πάνω απ όλα ηθικό ακμαιότατο!!!!


Μην κατηγορείς αδερφέ μου το τι δεν κάνει ο άλλος σου είχα πει...θυμάσαι; Ξεκίνα κάνε το εσύ.Γίνε το παράδειγμα. Η στήριξη. Μπορείς...γιατί το καλό έχει βοηθό τον Θεό. Και είναι μεγάλο πράγμα να συμφωνεί ο Θεός με ότι κάνεις...Έψαχνες τρόπο διαφυγής...όχι από φόβο...από αγωνία για τους δικούς σου αγαπημένους. Εγώ έψαχνα τρόπο για να τους τσακώσω στα χέρια μου έστω και υπογείως. Λίγα λεπτά και μερικά μέτρα σκοινί μου αρκούν. Μια μέρα είχα δει στον ύπνο μου ότι τους κρεμούσα. Και τους 300. Και ήταν τόσο ωραίο το όνειρο, τόσο ζωντανό που ήθελα να το ξαναζήσω μόλις ξύπνησα. Και μου έγινε εμμονή και όνειρο ζωής. Έχω δει την γάτα να γίνεται λιοντάρι και την σταγόνα ποταμό αδερφέ μου...γίνε η πρώτη σταγόνα και από πίσω σου ακολουθούν πολλοί. Κλείσε τα μάτια και τα αφτιά σου στις σειρήνες και άκου την καρδιά...Φωνάζει μόνο μια λέξη:


ΑΕΡΑ

«έως του θανάτου αγώνισαι περί της αληθείας, και Κύριος ο Θεός πολεμήσει υπέρ σου»

ΣΟΦΙΑ ΣΕΙΡΑΧ ΚΕΦ.Δ 28

Με τιμή και αγωνιστικούς χαιρετισμούς+

Ιωάννης Βαρκάρης


ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ: Την φώτο του άρθρου στην βάζω για το αρχείο σου και είναι συλλεκτική. Δείχνει την πρώτη φορά που κυμάτισε η Ελληνική σημαία σε απεργιακή κινητοποίηση. Αρκούσαν μόνο 10 «τρελοί» να κατέβουν με Ελληνικές σημαίες ανάμεσα σε 144.000 αριστερούς διαδηλωτές. Βέβαια πληρώσανε πολύ βαρύ τίμημα αλλά κερδίσανε! Πλέον στις απεργίες υπάρχει και η Ελληνική σημαία.....

Δεν υπάρχουν σχόλια: