Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2016

Προσευχή των τελευταίων Στάρετς της Όπτινα


Προσευχή των τελευταίων Στάρετς της Όπτινα




Κύριε, αξίωσε με να αντιμετωπίσω με ψυχική γαλήνη όλα όσα θα μου φέρει η σημερινή ημέρα.
Δος μου να παραδοθώ ολοκληρωτικά στο άγιο θέλημα Σου
Στην κάθε ώρα αυτής της ημέρας Εσύ φώτιζε και ενίσχυε με για το κάθε τι.
Οποιαδήποτε είδηση κι αν λάβω στο διάστημα της σημερινής ημέρας,δίδαξε με να την δεχθώ με ηρεμία και με την πεποίθηση ότι όλα προέρχονται από το άγιο θέλημά Σου.
Σε όλα τα έργα και τα λόγια μου καθοδήγησε Εσύ τις σκέψεις και τα συναισθήματά μου.
Σ’ όλες τις απρόοπτες περιστάσεις μη με αφήσεις να ξεχάσω, ότι τα πάντα προέρχονται από Σένα.
Δίδαξε με να συμπεριφέρομαι με ευθύτητα και σύνεση σε κάθε μέλος της οικογενείας μου, ώστε να μην συγχύσω και στεναχωρήσω κανένα.
ΚΥΡΙΕ, δος μου την δύναμη να υποφέρω τον κόπο αυτής της ημέρας και όλα όσα θα συμβούν κατά την διάρκειά της.
Καθοδήγησε Εσύ την θέληση μου και δίδαξε με να προσεύχομαι, να πιστεύω, να υπομένω, να συγχωρώ και να αγαπώ.
ΑΜΗΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: