Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

"Φύσσαγε" κι άλλος αέρας στον Άγιο Νικόλαο Βόλου

....Όμως, φύσσαγε κι ένας άλλος αέρας, έξω απ' το προαύλιο του Αγίου Νικολάου, Βόλου.

"Κάτι" πρόλαβα κι από κει, τρέχοντας, πάντα, τρέχοντας!


Δημοσιεύτηκε στις 15 Δεκ 2015
Διαμαρτυρία του ΠΑΜΕ στον Άγιο Νικόλαο Βόλου, για τα κόκκινα δάνεια 15/12/15

...Ας ακούσουμε, τουλάχιστον, το τραγούδι ολόκληρο!



Mιλτος Πασχαλιδης αγυριστο κεφαλι

Στίχοι: Άλκης Αλκαίος
Μουσική: Μιλτιάδης Πασχαλίδης
Πρώτη εκτέλεση: Μιλτιάδης Πασχαλίδης

Άλλες ερμηνείες:
Θανάσης Γκαϊφύλλιας


Φυσάει ένας αέρας που σαρώνει
ενθύμια παλιά και φυλακτά
Οι ήρωες το σκάνε απ' την οθόνη
ξυλάρμενοι τραβανε στ'ανοιχτα

Πού μας πηγαίνει αυτό το τρεχαντήρι,
δεν ξέρω γέμισε μου το ποτήρι
πού μας πηγαίνει αυτό το τρεχαντήρι,
δεν ξέρω γέμισε μου το ποτήρι

Τα μάρμαρα στο φως αντιφεγγίζουν
σε ποιο ταξίδι σ' έχω ξαναδεί
τυφλά πουλιά το τζάμι μου ραμφίζουν
το πλένει στα φανάρια ένα παιδί
κι ένας τελάλης σ' έρημη πλατεία
τριάντα χρόνια ψάχνει την αιτία

Στους δρόμους καβαλάρηδες καλπάζουν
και κυνηγούν τ' αδέσποτα σκυλιά
και οι νοικοκυραίοι που τρομάζουν,
ξορκίζουν μ' αγιασμό το σατανά

Δεν είναι εδώ Βαλκάνια, σου το 'πα
εδώ είναι παίξε γέλασε και σώπα
δεν είναι εδώ Βαλκάνια, σου το 'πα
εδώ είναι παίξε γέλασε και σώπα

Φυσάει ένας αέρας που σαρώνει,
μα εγώ είμ' ένα τραγούδι αλλοτινό
στου δρόμου το λιοπύρι και το χιόνι
αγύριστο κεφάλι θα γυρνώ

Στα χέρια σου αφήνω το τιμόνι
κι η πιο μεγάλη νύχτα ξημερώνει
Στα χέρια σου αφήνω το τιμόνι
κι η πιο μεγάλη νύχτα ξημερώνει

Δεν υπάρχουν σχόλια: