Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Τετάρτη 30 Δεκεμβρίου 2015

"Τί είναι αυτό που μπορεί να διώξει μακριά τους φίλους σου;

Ήταν δεν ήταν 9, κι η Ελπίδα νιαούριξε, ήθελε να της ανοίξω να βγει στο μπαλκόνι, στην άμμο της.
Με τα μάτια κλειστά απ' τη νύστα, σηκώθηκα, της άνοιξα, έβρεχε, κρύο, κατέγραψα και σ' ένα χαρτάκι, ένα έντονο όνειρο, τα γνωστά δικά μου!

"Τί είναι αυτό που μπορεί να διώξει μακριά τους φίλους σου;

ΠΡΟΣΟΝΤΑ"

!!!!
Έμεινα!
Τί ωραίο "προσόν", να τα έχεις!
Ούτε που την θυμόμουνα αυτή την λέξη!
Λες και έχω Υποβολέα, στον ύπνο!

Έχουν καταντήσει απίστευτα τα όνειρά μου, όπως και τα ξύπνια μου!

6 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

Πόσο τυχαία μπορεί να είναι αυτή η ανάρτηση την ίδια μέρα! Σαν πέρ' σι, στις 30!
http://filotimo2015.blogspot.gr/2015/12/blog-post_99.html

(άσχετος ο χρόνος δημοσίευσης)

Κυκλαμίνα είπε...

Είναι 30 Μαρτίου 2016, Τετάρτη, πολύ σημαντική μέρα και η 29 (στενάχωρη) και η 30, που ακόμα δεν έζησα, εκ παρελθόντος...
Ούτε που ξέρω που και πώς θα με βγάλει, σήμερα.
Ένα όνειρο... με Φωνή.
"Έτσι είχε ο παππούς," κι άλλος ένας που δεν συγκράτησα.
Θα ψάξω παλιές ξεχασμένες ασθένειες, με την πρώτη ευκαιρία.
Ίσως καταλάβω την "μετάφραση".

Κυκλαμίνα είπε...

Υγ. 4 χρόνια αδελφός
Υπογραφή καθυστερημένη.

Κυκλαμίνα είπε...

Κυριακή του Θωμά, γιορτή μητέρας, βουλή, απεργίες, νόμοι ασφαλιστικού, πλάνα ημέρας.
"Έχω κι άλλες Καλές Μαρίες;"
...κι ήταν ερώτηση γραπτή, ονείρου.
Καλό το συναίσθημα,αλλά... μια απορία, την έχω!
Θα δείξει τι θέλει να πει.

Κυκλαμίνα είπε...

Του Θωμά του 2008,έγινε η κηδεία της Άλλης Μάνας...

Κυκλαμίνα είπε...

!!!
Πριν λίγο "μεταφράστηκε" το όνειρο περί Μαρίας!Έκπληκτη με τα όνειρά μου!