Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

Ιερό Δώρο 2

.....
Η έκπληξη της Λαμπρινής, μ' έχει αποσυντονίσει τελείως!
Ήθελε να μού δώσει χαρά, το κορίτσι μου, η ιντερνετική και λίγο παραπάνω, φίλη μου!
Στην καρδιά μου και στην σκέψη μου, δεν το συζητάμε, μπήκε με το έτσι θέλω, διεκδίκησε μεγάλη θέση, δεν το συζητάμε!
Πριν καν, την γνωρίσω, είχα δει ένα όνειρο.
Ναι, η Λαμπρινή ήταν, θα της το εξηγήσω, κάποτε.

Πρόσθεσε κι άλλες φώτο, έχω την αχαριστία μέσα μου, δεν το συζητάμε, εγώ της το ζήτησα.
Εσείς θα τις δείτε όλες μαζί στην σελίδα της, ΕΔΩ!

Εγώ, έχω ξεφύγει απ' την χαρά να μας δείξει η κοπέλα το προσκύνημά της και είναι τιμή για μένα και τον κόσμο, που μας επιτρέπει να ταξιδέψουμε κι εμείς, ως Εκεί, με την ματιά της!

...Σα να πήγα, σαν αυτό που λέμε κάποιες φορές, να ήμουνα αόρατη, να έβλεπα...
Ένα "τέτοιο", συνέβει.
Ξεπερνάει τα "δώρα" αυτό, Λαμπρινή!

...Τώρα... αν εγώ "βλέπω" Άλλα, πρέπει να το "κοιτάξω" το θέμα, σίγουρα πράγματα!
















































Ξανά:












 Ένα αεροπλάνο περνάει... 



















Άγιος Εφραίμ....

2 σχόλια:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

χαίρομαι που ταξείδεψες μαζύ μου
Ευχαριστώ, ΦΙΛΗ ΜΟΥ, που έβαλες τις φώτο μου εδώ... νασαι καλά...

....

Κυκλαμίνα είπε...

αποσυντονήσει...
Δε μ' άρεσε με (ι), αλλά το άλλαξα, τελικά!
Μη κοιτάτε καθόλου ορθογραφία!
Κάποτε ήμουνα άριστη. Τώρα... και με τόση κούραση και κυνηγητό, για να προλάβω και τα δικά μου ενδιαφέροντα, πάλι καλά!

Πάω ν' αδειάσω κάρτες, κι αναλόγως, θα έρθω!

Δεν έχω αδειάσει μια παλιότερη κάρτα, ούτε την σημερινή, συν, μού έχουν "κρυφτεί" κάποιες φωτογραφίες!
Ξέρω, θα "φανερωθούν" όταν εκείνες "κρίνουν"!
Έχει ξανασυμβεί.