Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Πέμπτη 23 Απριλίου 2015

Οι Λόγοι που δείχνουν οτι ο Βαγγέλης ΔΕΝ Αυτοκτόνησε..


....!
Το σοκ μου είναι, που ενώ επέλεξα το φιλότιμο μπλογκ, κι ήρθε αυτό!
Θα έγραφα και στο άλλο, ότι πολλούς απ' τους λόγους τους είχα στις ενστάσεις μου, έμαθα και καναδυό παραπάνω.
Σα να την ξέρω  την Ασιγιέ, αισθάνθηκα, μπράβο της γι' αυτό το βίντεο!
Πρέπει να επιμείνουμε, δεν ξέρω αν φταίει η ίδια η παρέα ή άλλοι και φοβούνται και τα ίδια τα παιδιά...
Πάντως, επειδή έχω τα Ανεξήγητά μου... η επιμονή της εικόνας του Αγίου Νεκταρίου (κάτι έχω γράψει σκόρπια...) να μού δείχνει τον Βαγγέλη, "Κάτι", "κάπου", δεν πρέπει να μάς ξεφύγει!

Μήπως στα βιντεάκια που τραβούσαν.... μήπως εκεί; Ποιοί τα έβλεπαν; Ως πού έφταναν αυτά;

Αισιοδοξώ πως θα λάμψει η αλήθεια!
Ακόμα, κι το ότι ήρθε το βίντεο εδώ, ενώ ήμουνα στην άλλη σελίδα, παράξενες συμπτώσεις... και λάθη μου!
Για να δούμε, κι αν την δέχεται!

1 σχόλιο:

Κυκλαμίνα είπε...

....!
Δεν έχω στις ετικέτες το όνομα του Βαγγέλη εκεί, και έκατσε εδώ!
Απίστευτο!
Είθε, εδώ, να ξανααναρτήσω την δικαίωσή του!
Φεύγω σοκαρισμένη απ' τα "περίεργα" αυτού του μπλογκ ή αλλιώς "ανεξήγητα".