Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Κυριακή 12 Απριλίου 2015

5 θέση - Προσκυνηματική εκδρομή - Κύκνεια άσματα φωτο-μηχανής

5 θέση
(ελπίζω να μού φτάσουν!)

*****
(Συμπλήρωση 13 Απρίλη 2015 - Β' Μέρα του Πάσχα)

Προσκυνηματική εκδρομή - Κύκνεια άσματα φωτο-μηχανής

Στην προηγούμενη εκδρομή είχα ακούσει γι' αυτή την προσκυνηματική εκδρομή που θα γινότανε την Μεγάλη Παρασκευή.
Σχεδόν, την είχα αποκλήσει, βάση οικογενειακών υποχρεώσεων. Είχε μείνει όμως, σαν όνειρο, στο πίσω μέρος του μυαλού μου και κάποια στιγμή, βγήκε πολύ μπροστά... στο παρά πέντε.

Τηλεφώνησα, υπήρχαν θέσεις, θα πήγαινα, πήγα.

Φορτισμένη η μηχανή μου, πολλές άδειες κάρτες μνήμης μαζί μου, καλώδιο επαναφόρτησης, (όπου βρω ηλεκτρικό ρεύμα), βιβλία, (τζάμπα βάρος και βόλτα) μολύβια και προσωπικό ημερολόγιο, όπωσδήποτε!

Λίγες φωτογραφίες, μετρημένες, στο ξεκίνημα και μετά... γραπτή εκτόνωση. Ούτε που κοίταζα έξω απ' το παράθυρο, άλλα ήθελα να δω, ένα ταξίδι βαθύτερο στο μέσα μου...

Δεν ξέρω αν θύμωσε η μηχανή μου.... δεν ξέρω αν, Κάποιος μ' άκουσε.... δεν ξέρω αν ήταν "τιμωρία" ή για Καλό μου, η μηχανή μου, δεν ξαναλειτούργησε....
Μόνο δυο "κλικ", εκεί στην Βρύναινα, πριν μπω στην εκκλησία, πριν δω τον επιτάφιο, πριν "μπω" σε άλλες "συχνότητες".

Πισωγυρίσματα πολλά, στεναχώρια αφάνταστη για την άρνηση της φωτο-μηχανής, να "δει", τουλάχιστον, έστω και ένα λουλούδι ή τοπίο.

Αυτή η μηχανή, τελευταίως, είχε "λόγο". Έβλεπαν" και τα δικά της μάτια, απέκτησε "άποψη", αρνείται να "υπακούσει", να 'κρατήσει" και να "δείξει".

Σταθερή εντολή της, όσα πεπειραμένα χέρια κι αν προσπάθησαν:

"Απενεργοποιείστε και ενεργοποιείστε ξανά".

Σταθερή ακόμα... και μόλις άδειασα την κάρτα με τις "κύκνειες" στάσεις της.
Θυμώμουνα "επ' ακριβώς" τι κράτησε...

....Το πώς βίωσα την προσκυνηματική εκδρομή "Βρύναινα - Λόφος Αποκαθήλωσης- Παναγία Ξενιά - Παλιό μοναστήρι και Ιερός Ναός Μεταμόρφωσης του Σωτήρος - Αμαλιαπόλεως Αλμυρού", ανήκουν στα Ανώτερα προσωπικά μου, γραμμένα εδώ ή αλλού ή και όχι.

Φωτογραφίες και οδοιπορικό για να "χορτάσει" το μάτι, βρήκα, έκλεψα και αντέγραψα εδώ.











2 σχόλια:

Paraskevi Lamprini M. είπε...

βοήθειά σου.... εκπληκτική η προσκυνηματική εκδρομή! εμπειρίες ζωής...
Υ.Γ. Η μηχανή θα ξαναρχίσει τα κλικ... (είτε αυτή... είτε άλλη...)..κι η Κατερίνα... ξανα και πάλι ... θα ξαναρχίσει τις δημιουργίες της... (βίντεο, αναρτήσεις με ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΟ...κλπ... )...
Έτσι είναι τα μηχανήματα.... χαλάνε κι αυτά τα καημένα.. σαν τους ανθρωπους...

αυτό ήθελα να πω... <3

Κυκλαμίνα είπε...

Καλημέρα! Μπορεί να είναι έτσι Λαμπρινή, λογικά... αλλά εμένα μού έδωσε δυνατά μαθήματα, ότι χάνω πολύ χρόνο, με αφορμή αυτό το εργαλείο!
'Ολα είναι κι ένα μάθημα, ανάλογα την στιγμή που το δίνουν!
Έχω μεγάλη συλλογή χαλασμένων μηχανών, αυτή πόνεσε πολύ!
Φιλιά, καλά έκανες και το είπες!
Μπορεί και να ξαναδουλέψει.
Μπορεί να πάρω και καινούργια.
Μπορεί όμως και παθαίνοντας, να έμαθα και να την χειρίζομαι σωστά, από δω και πέρα.
Είδωμεν!
Το μέλλον ο μόνος μάρτυρας!
Το μηχανάκι, το αυτοκίνητο, π.χ τα κοιτάζω από μακριά, εδώ και πάρα πολλά χρόνια.
Τό' χω το "μακριά"!