Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

ΡΕ, ΠΑΙΔΙΑ,

...Αν δεν είχα ακόμα "σώας τα φρένας" (λέω εγώ, άλlοι μπορεί να πουν άλλα!) κι αν δεν σκεφτόμουνα πως θα το πάρουν οι άλλοι (γνωστοί και άγνωστοι) θα έγραφα δημόσια:

ΡΕ, ΠΑΙΔΙΑ,
η θρησκεία μας είναι Ολοζώντανη!
Παναγία, Χριστός, Άγιο Πνεύμα, Άγιοι, Όλα!
Τα "πράγματα" δεν είναι καθόλου απλά!
Δεν είναι, κάναμε τον Σταυρό μας, πήγαμε στην Εκκλησία, προσευχηθήκαμε, κάναμε και καναδυο καλές πράξεις!
"Κάτι" μάς ξέφυγε!
"Κάτι" δεν καταλάβαμε!
"Τρομάζει" ο Θεός μας...
Αυτό το κατάλαβα, καλά.
Όπως κατάλαβα, ότι θέλει να τον "φοβόμαστε", δηλαδή, να τον σεβόμαστε!
Όπως κατάλαβα, πως δίνει δοκιμασίες και μάλιστα μεγάλες, για να καταλάβουμε πράγματα...
Τρελαμένη από χθες, γι' αυτό επιφυλάσσομαι για το "σώας τας φρένας".
Πίστευα πάντα (πώς αλλιώς;), μα πάντα έδινα πρoτεραιότητα στην λογική, εφ' όσον αυτή "κυβερνάει" και αυτή επικρατεί.

...Τί να γράψω;
Από πού ν' αρχίσω;
Δεν γράφονται, δεν λέγονται, είναι πολλά!
Αν λένε είναι "θαύμα", κάτι (π.χ. άναψε και έσβησε και ξανάναψε το καντηλάκι...), απ' τα διάφορα που διαβάζω, τότε... αν καταγράψω κι άλλα εγώ, λόγω και του "κουσουριού" (ότι γράφω), θα πείτε, έχω μεγάλη φαντασία!

Δε θα πω πολλά.
Παιδεύομαι εδώ και ώρες, να ανεβάσω μια φωτογραφία ενός αλόγου που κολυμπάει, που πέτυχα σήμερα.
Με τίποτα...!
Ήθελε πρoτεραιότητα και σεβασμό στα βιντεάκια της Ευαγγελίστριας!
Τα διορθώνω.
Το 7, δεν είχε εικόνα.
Δεν κράταγε από χθες.
Σήμερα πήγα να βάλω άλλες.
Αδύνατον!
Δοκιμάστε και ξαναδοκιμάστε!
Τελικά, επέμενε σ' αυτή!
Όσο το Φεις είναι ανοιχτό, αυτό το μπλογκ, δεν παίρνει μπρος.
Ποιος δαίμων τυπογραφείου, ποιο κόλλημα δικό μου και ποιο Χέρι Θεού;
Εδώ και καιρό, λέμε, με πάει όπου Θέλει!
Ειδικά, από χθες, η Παναγιά, "παραμιλάει"!
Λύνει κουβάρια χρόνων, επιμένει!

Δεν ξέρω γιατί το έγραψα και κυρίως: γιατί θα το δημοσιεύσω.
Ίσως έτσι πρέπει να γίνει, όπως έγιναν ΤΟΣΑ!

Τό ότι η "τυράγνια" μου έχει ΑΝΩΤΕΡΟ ΣΚΟΠΟ το κατάλαβα προ πολλού.

Πολλές απορίες, ναι, έχω.
Όπως κι εσείς!

Ίσως, μαζί, κάποτε, εδώ, όλοι μαζί, τις λύσουμε...

Απλά, δείτε και την δική σας την ζωή, λίγο πιο προσεκτικά, για ότι σας συμβαίνει, κι ίσως βρείτε τις λύσεις, νωρίτερα!
Να μην παιδεύεστε, όπως εγώ!

Υγ. Με διέκοψε ο γιος μου. Προτεραιότητα (με ο και όχι όπως το έγραψα), πρώτα στα παιδιά!

2 σχόλια:

Κυκλαμίνα είπε...

Το παραμιλητό μου... έχει να κάνει με την Παναγία, τα πριν 5 χρόνια, το χθες, το σήμερα, το αύριο και το μέλλον, σίγουρα!
Έψαχνα να βρω το λινκ το παλιό των εξηγήσεων, δεν το βρίσκω!
Γιατί;
Άγνωστον!
Βρήκα αυτό, το φέρνω, γιατί και να το έψαχνα, δεν θα το έβρισκα!
http://stapakaiti.blogspot.gr/2014/11/blog-post_892.html

Ας είμαστε καλά, κάποια άλλη στιγμή, θα γράψω πάλι τα Σημάδια μου!

Κυκλαμίνα είπε...

Βρήκα κι αυτή... τελικά, με τις πολλές πάσες, που εξηγεί τα σταθερά παραμιλητά μου... πριν γράψω τα χθεσινά, κι αν προλάβω και τα αποψεινά...

Αν, να θυμηθώ να φέρω και τα πριν δεκαετίας, παραμονή Παναγιάς, Χριστουγέννων!

...Γύρω γύρω με πάει η Παναγιά!
Με "στέλνει", με "σώζει", ανατρέπει σχέδιά μου, για να βρεθώ κοντά της, όπως χθες βράδυ, γι' αυτό λέω: ΟΛΟΖΩΝΤΑΝΗ!
Μεγάλη η Χάρη της!