Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

Άγιος Εφραίμ, Φωτοσκιάσεις

Λόγω της ημέρας, 5 Μαίου, γιορτάζει ο Άγιος Εφραίμ, Μεγάλη η Χάρη Του, κι επειδή.... δεν έχω "αποδείξεις", για νέες Φωτοσκιάσεις.... (έχω εδώ χύμα... κάποιες παλιές αναρτήσεις) κι επειδή, δε θέλω να γράψω, γενικώς, θα ήθελα ν' αφήσω μια λευκή σελίδα, έτσι, σαν στίγμα για το 2014, αλλά... επειδή ... τον έχω "δει" και με άσπρο ράσο, Τον νοστάλγησα έτσι, και ξαναφέρνω μια φωτογραφία του τότε.

Υγ. Γράφω και σ' εκείνη την ανάρτηση, πως η φωτογραφία τραβήχτηκε μετά από πολύ ώρα, κι όταν το τρισάγιο είχε πια τελειώσει.
"Παιχνίδια του ήλιου;"
Μπορεί.
Και του νου;
Κι εδώ μπορεί.
Σημάδια;
Σίγουρα.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πολλες φορες αναρωτιωμουν και γω αν τα ονειρα ηταν παιχνιδια του νου η ακομα πιο τραγικα ενιωθα αν ηταν του σατανα!!!!!
Ομως μετα απο χρονια που βιωνα ονειρα και θαυμασια των ονειρων μου !ελεγα και λεω πως και ο σατανας να ηταν !!!!σημαινει οτι και αυτος πιστευε στη δυναμη του αγιου μας γιαυτο με πειραζε !!πιστεψα ακομα περισοτερο !!!
Ομως δεν ηταν αυταπατες εζησα τις ωραιοτερες στιγμες της ζωης μου ενω ειχα ενα σωρο δυσκολιες σε θεματα υγειας!!του χρωσταω τα παντα !!!ειναι ο πατερας μου ο προστατης μας ο δικος μου ΑΓΙΟΣ που με εβγαλε απο τα σκοταδια της ζωης μου !!!!!
Του χρωσταω τα παντα
Δεν ζω χωρις αυτον!!!!

Εφραιμ σημαινει δυναμη
Φερνει χαρα μεγαλη
Ρεει την ευλογια του
Αγαπη με σπαταλη
Ιαινει τις αρρωστιες μας
Μυρωνει τις πληγες μας!!!

Ενα μεγαλο ευχαριστω απ την ψυχη μου βγαινει
Κι ευχομε σα θυμιαμα σε κεινον να ανεβαινει!!!!

Την ευχη του και την ευλογια του να εχομε ολοι!!!!!