Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Πέμπτη 1 Αυγούστου 2013

Προσκυνητάρια Νοσοκομείου Βόλου

Σαν τις διαβείς αυτές τις πόρτες, σίγουρα δεν είναι για διασκέδαση...
 Παλιό Νοσοκομείο Βόλου


Την τελευταία φορά που πήγα, έχοντας ανάψει πολλά σβηστά καντηλάκια εκείνες τις μέρες, είπα με παράπονο στην Παναγιά: "Αν με πάρεις τόσο νωρίς, ποιος θα σου ανάβει τα καντηλάκια, Παναγιά μου;"
Τόσο θράσος!
Έτσι, αυτή την φορά, ξέροντας ότι θα πάω εκεί, πήρα μαζί μου και λαδάκι και τα σχετικά, να μην τρέχω στο μάρκετ!
Πονηρή εγώ, μα "ουδείς αναντικατάστατος!" μου έλεγε η Παναγιά, μα είχε σταθερά ανοιχτή την αγκαλιά ΤΗΣ!
Ο Άγιος Εφραίμ, βέβαια, μου έλεγε τα δικά ΤΟΥ: "Εφόσον βρίσκεις αναμμένο και το μικρό προσκυνητάρι, προχώρα, μη φοβάσαι τίποτα! Εδώ είμαι Εγώ! Σου φέγγω!"







Εδώ φαίνεται το θράσος των καπνιστών, ίσως να είναι και σημάδι πως πρέπει να κόψω επειγόντως το τσιγάρο...









Πλάνα πρωί και βράδυ 31 Ιούλη. Πολλοί οι λόγοι που θα θυμάμαι αυτή την μέρα!

"Σ' ευχαριστώ, Παναγιά μου! Σ' ευχαριστώ, Άγιε Εφραίμ!"

Δεν υπάρχουν σχόλια: