Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

Η Εξομολόγηση

Άλλη μέρα, ήμουνα μέσα στο λεωφορείο όταν  άνοιξα να διαβάσω τα έγγραφα που μου είχε δώσει ο παππούλης στον Άγιο Κωνσταντίνο.

Δεν είχε κόσμο και κέρδιζα χρόνο, χωρίς φλας, τα φωτογράφησα εκεί.

Πάμε, για να μαθαίνετε κι εσείς πόσες πολλές είναι οι αμαρτίες μας, γιατί εγώ πολλές απ' αυτές, δεν τις φανταζόμουνα!

Αλλιώς... δεν θα έτρεχα με τόση χαρά "πάνω!"

Μα, αν είναι έτσι, τι κάνουμε;

Είχα πολλές απορίες στην πορεία.

Πάμε, γιατί πήγε 5:13!

******

Συνέχεια την Τρίτη τ' απόγευμα.
Πού να πάμε;
Δεν μου τις δείχνει!
Παιδεύομαι να τις ανεβάσω από χθες!

Καταλαβαίνω πολλές φορές απ' τα εμπόδια.... ότι δεν πρέπει να παρουσιάσω κάτι όπως θα ήθελα, αλλά όπως πρέπει....

Μάλλον ο Προστάτης μου έχει αναλάβει και την καθοδήγηση την σωστή...

Λοιπόν. Ας είναι κι αλλιώς!

Το ένα έγγραφο του παππούλη:

"Ο Δεκάλογος των Ορθόδοξων Συζύγων

Λέει πολλά και καλά και δύσκολα.

Το άλλο έγγραφο του παππούλη:

"Βοήθημα προετοιμασίας για την Εξομολόγηση
ή 50 λόγοι για να εξομολογηθείς."

50 στην αρίθμηση, μα σε κάθε αριθμό έχει πολλές παραμέτρους.

π.χ. Μήπως πηγαίνεις σε χώρους ύποτους (καφετέριες, ντισκοτέκ, μπαρ, σφαιριστήρια κ.λ.π.;

Διαβάζοντάς τους ένιωσα συντρίμια.

Τότε κατάλαβα πως είμαι πολύ μακράν των κανόνων... και στεναχωρέθηκα πολύ!

Θα τα συζητήσω, ελπίζω, κάποια στιγμή με τον παππούλη. 

Υγ. Δέχτηκαν να "ανέβουν" τελικά και είναι ΕΔΩ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: