Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Δευτέρα 11 Ιουνίου 2012

Ψάχνοντας για Πρόσωπα



Ψάχνοντας στο γκουγκλ για να αναγνωρίσω εικόνες... έχω πάθει μια ανατριχίλα με τον Απόστολο  Βαρνάβα! Για τον Απόστολο Βαρθολομαίο, δεν είμαι σίγουρη!
Μιλάμε για σοκ!
Προς το παρόν, συγκεντρώνω στοιχεία και σύντομα θα σας εξηγήσω.
Αυτοί οι δυο Άγιοι που εγώ δεν ήξερα καν ότι υπήρχαν, γιορτάζουν σήμερα!
Εγώ απλά πήγα στην αγρυπνία, μια και έτυχε να βρω τον παππά και μ' ενημέρωσε γι' αυτήν, νομίζοντας πως η αγρυπνία είναι για τον Άγιο Λουκά, αφού έψαξα στο γκουγκλ, πριν πάω, να δω τι γιορτή είναι αύριο και η σελίδα που πήγα, μόνο αυτή τη γιορτή έγραφε!

Άκουγα κι εγώ τα ονόματά τους εκεί και παραξευνεύτηκα!
Συνάμα ... οι εικόνες μου "έδειχναν" Άλλα!
Πρόσωπα και Αγίους Άγνωστους για μένα!
Γι' αυτό ψάχνω και ψάχνομαι γενικά, τελευταίως!
Αυτούς  τους δυο Αποστόλους, τους "έβλεπα' στην εικόνα του Αγίου Φανουρίου, νομίζω!
Θα ξαναπάω να δω με το φως της ημέρας και θα σας πω!

Όχι, όχι! Λάθος! Και στους Άγιους Σαράντα έβλεπα μάλλον και τον Απόστολο Βαρθολομαίο!
Το θέμα είναι ότι είδα και πρόσωπα ανθρώπων σήμερα, σε συγκεκριμένες εικόνες.
Τους ειδοποίησα και νοιώθω ότι είναι για καλό.
Κάτι όμως θέλουν να μου πουν.
Τελικά, μάλλον δεν γράφονται όλα!
Θελουν όλα ηρεμία και με την σειρά.
Να το συζητήσω και με τους παππάδες, γιατί η περίπτωσή μου έχει πάρει περίεργες ερμηνείες.
Έχω δει θαύματα στη ζωή μου πολλά!
Έχω δει και σε άλλους.
Έχω δει οράματα παλιότερα, έχω δει πολλά προφητικά όνειρα, έχουν εισακουστεί πολλές προσευχές μου στο παρελθόν και στο παρόν μου, μα αυτό με τα πρόσωπα των εικόνων στις δυο αγρυπνίες που έχω πάει, μου είναι πρωτόγνωρο.
Όλα ξεκίνησαν απ' την Αγία Υπομονή. (δείτε δίπλα στα θέματα)
Προστάτης της μου τα τελευταία χρόνια είναι ο Άγιος Εφραίμ που κι Αυτόν τον γνώρισα στον ύπνο μου.
Έχω δει πολλά κοντά Του, μα μέχρι εκεί, το έλεγχα!
Τώρα, κάτι γίνεται!
Μαζί του ξεκίνησα απόψε, με τον Ίδιον έκλεισε η βραδιά, μα για τα Άλλα μηνύματα, είμαι μπερδεμένη, γιατί δεν αναγνωρίζω καλά τα πρόσωπα όλων των Αγίων, ούτε των Αποστόλων, ούτε όλων των ανθρώπων που είδα!

Υγ. περισσότερα άλλη στιγμή. Ξέρω ότι μπαίνετε πολλοί εδώ. Δεν ξέρω πόσο με πιστεύετε, ότι τουλάχιστον, μου συνέβησαν!