Ταμένο blog...
στίγματα κάποιων στιγμών
και θαυμάτων

Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2008

Φωλιά Αγάπης!















Στον Βόλο, στην οδό Γ. Καρτάλη και Γλαύστωνος, υπάρχει ένα νέο εκκλησάκι που είναι αφιερωμένο στους Άγιους:
Αμβρόσιο
Εφραίμ
Παϊσιο
Πορφύριο
Την ύπαρξή του, δεν την ήξερα.
Κάτι είχα ακούσει από μια φίλη, αλλά δεν ήταν η "στιγμή" μου, φαίνεται...
Μετά από ένα παράξενο όνειρο στις 29 Οκτώβρη, μέρα Τετάρτη, (τότε που ο πεθερός μου ήταν διασωληνωμένος στην εντατική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Λάρισας και έκλειναν προς την απόφαση να βγουν οι σωλήνες.... ) ήρθε η στιγμή μου και το επισκέφτηκα για πρώτη φορά.
(........
.....κάποια πράγματα δεν γράφονται, έτσι στα πεταχτά. Θα έρθει κι αυτή η στιγμή μου!
.....)
Είναι ένα πολύ μικρό εκκλησάκι! Πολύ ζεστό και γεμάτο γαλήνη! Ίσα που χωρά 20 άτομα!
Το έργο του όμως, πολύ μεγάλο!
Κόσμος κουβαλούσε κιβώτια με ρούχα, βιβλία, παιχνίδια, τρόφιμα, διάφορα πράγματα, για φτωχούς, ανέργους, άστεγους, πολύτεκνους, μετανάστες.
Γυναίκες τα τακτοποιούσαν και τα ξεχώριζαν.
Περαστικοί σταματούν και ανάβουν όλο το εικοσιτράωρο κεριά!
Τι να πω;
Είναι μια φωλιά αγάπης!
Μέχρι τώρα έτρεχα να συναντήσω τον Προστάτη μου και Φύλακα Άγγελό μου, Άγιο Εφραίμ, στο Σπίτι Του, στην Αθήνα, στην Νέα Μάκρη και τώρα που είναι κοντά μου, περνάω (όποτε είμαι με το μηχανάκι) και ανάβω το κεράκι μου...
Ποτέ μου δεν βρήκα σβησμένα κεριά!
Ποτέ!
(Ο Άγιος Εφραίμ είναι μεγάλο κεφάλαιο στη ζωή μου! Έχω πολλά να πω γι' Αυτόν, κάποια στιγμή).


Δεν υπάρχουν σχόλια: